Handelsbetingelser

HANDELSVILKÅR

Generelle oplysninger

Wallstickerland ApS

CVR: 43493396

Lyngvej 3

9000 Aalborg

E-mail: support@wallstickerland.dk

Telefon: 71718181

1. Køb

Hos Artivo tager vi imod Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debit, MobilePay samt EAN-faktura som betalingsformer. Vi tager ikke kortgebyrer. Hvis du er en virksomhed, der vil betale med faktura, skal du henvende dig til vores support-mail (Support@wallstickerland.dk). De forskellige betalingsformer kan vælges i vores betalingsside udover almindelig fakturabetaling. Dine penge vil først blive hævet efter at ordren er sendt afsted.

2. Levering

Vi leverer bestilte varer indenfor 2-5 hverdage.

3. Fortrydelsesret

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, har du 30 dages fuld fortrydelsesret. For at få pengene tilbage skal varen sendes tilbage til Wallstickerlands returadresse (Adressen er oplyst sidst i betingelserne).

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@wallstickerland.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Man kan ikke fortryde sit køb, efter man har bestilt en vare som bær personlig præg, så som vores postkasse stickers, kæledyrsportrætter og andre vare som er designet personligt til kunden.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Returfragten betales af kunden og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ved returneringen bedes du oplyse dit ordrenummer samt hvilket navn, ordren er lavet i.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

4. Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hos Wallstickerland kontrollerer vi alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel forekomme fejl ved ekspeditionen bedes du returnere varen i samme stand, og du bedes desuden vedlægge et papir med dit navn og ordrenummer.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Hvis du vil have pengene udbetalt til anden konto end det, der hører til det betalende kort, bedes du desuden vedlægge konto- og registreringsnummer. Du vil indenfor 7 dage efter, vi har modtaget din returvare, få tilbagebetalt beløbet, du har givet for varen inkl. den fragt, du har betalt for at få sendt varen retur.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Wallstickerland ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på artivo.dk er Wallstickerland ApS. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: support@wallstickerland.dk  

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores support på support@wallstickerland.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr 


Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os på vores mail: support@wallstickerland.dk eller på tlf. 71 71 81 81.

Vores returadresse er:

Wallstickerland ApS

Lyngvej 3

9000 Aalborg

Danmark